Universitatea de Ştiinţe Agricole şi Medicină Veterinară din Cluj-Napoca
Fondată în 1869

flag ro | flag en

Biblioteca

Membru în Consiliul Facultăţii de Medicină Veterinară

Membru în Consiliul Facultăţii de Medicină Veterinară

Nr. crt. Nume și prenume Curriculum Vitae
 1. Cernea Mihai Sorin Curriculum Vitae 

Surse financiare

Contract instituțional
Bugetul de venituri și cheltuieli pe anul 2016

 

31.03.2018 30.06.2018 30.09.2018 31.12.2018
Bilanţ la data de 31.03.2018 Bilanţ la data de 30.06.2018 Bilanţ la data de 30.09.2018 Bilanţ la data de 31.12.2018
Contul de rezultat patrimonial la data de 31.03.2018 Contul de rezultat patrimonial la data de 30.06.2018 Contul de rezultat patrimonial la data de 30.09.2018 Contul de rezultat patrimonial la data de 31.12.2018
Contul de execuţie a bugetului instituţiilor publice - Venituri la data de 31.03.2018 Contul de execuţie a bugetului instituţiilor publice - Venituri la data de 30.06.2018 Contul de execuţie a bugetului instituţiilor publice - Venituri la data de 30.09.2018 Contul de execuţie a bugetului instituţiilor publice - Venituri la data de 31.12.2018
Contul de execuţie a bugetului instituţiilor publice - Cheltuieli la data de 31.03.2018 Contul de execuţie a bugetului instituţiilor publice - Cheltuieli la data de 30.06.2018 Contul de execuţie a bugetului instituţiilor publice - Cheltuieli la data de 30.09.2018 Contul de execuţie a bugetului instituţiilor publice - Cheltuieli la data de 31.12.2018
31.03.2017 30.06.2017 30.09.2017 31.12.2017
Bilanţ la data de 31.03.2017 Bilanţ la data de 30.06.2017 Bilanţ la data de 30.09.2017 Bilanţ la data de 31.12.2017
Contul de rezultat patrimonial la data de 31.03.2017 Contul de rezultat patrimonial la data de 30.06.2017 Contul de rezultat patrimonial la data de 30.09.2017 Contul de rezultat patrimonial la data de 31.12.2017
Contul de execuţie a bugetului instituţiilor publice - Venituri la data de 31.03.2017 Contul de execuţie a bugetului instituţiilor publice - Venituri la data de 30.06.2017 Contul de execuţie a bugetului instituţiilor publice - Venituri la data de 30.09.2017 Contul de execuţie a bugetului instituţiilor publice - Venituri la data de 31.12.2017
Contul de execuţie a bugetului instituţiilor publice - Cheltuieli la data de 31.03.2017 Contul de execuţie a bugetului instituţiilor publice - Cheltuieli la data de 30.06.2017 Contul de execuţie a bugetului instituţiilor publice - Cheltuieli la data de 30.09.2017 Contul de execuţie a bugetului instituţiilor publice - Cheltuieli la data de 31.12.2017

 

31.03.2016 30.06.2016 30.09.2016 31.12.2016
Bilanţ la data de 31.03.2016 Bilanţ la data de 30.06.2016 Bilanţ la data de 30.09.2016 Bilanţ la data de 31.12.2016
Contul de rezultat patrimonial la data de 31.03.2016 Contul de rezultat patrimonial la data de 30.06.2016 Contul de rezultat patrimonial la data de 30.09.2016 Contul de rezultat patrimonial la data de 31.12.2016
Contul de execuţie a bugetului instituţiilor publice - Venituri la data de 31.03.2016 Contul de execuţie a bugetului instituţiilor publice - Venituri la data de 30.06.2016 Contul de execuţie a bugetului instituţiilor publice - Venituri la data de 30.09.2016 Contul de execuţie a bugetului instituţiilor publice - Venituri la data de 31.12.2016
Contul de execuţie a bugetului instituţiilor publice - Cheltuieli la data de 31.03.2016 Contul de execuţie a bugetului instituţiilor publice - Cheltuieli la data de 30.06.2016 Contul de execuţie a bugetului instituţiilor publice - Cheltuieli la data de 30.09.2016 Contul de execuţie a bugetului instituţiilor publice - Cheltuieli la data de 31.12.2016

 



Venituri nete lunare angajați

2019

Salariile brute conform Legii 153/2017 - martie 2019

2018

 

Salariile brute conform Legii 153/2017 -septembrie 2018

Salariile brute conform Legii 153/2017 - martie 2018

 

2017

ianuarie - link
februarie - link
martie - link
aprilie - link
mai - link
iunie - link
iulie - link
august - link
Slariile brute conform Legii 153/2017

 


2016

 

decembrie - link
noiembrie - link
octombrie - 
link
septembrie - link
august - 
link
iulie - link
iunie - 
link
mai - link
aprilie - link
martie - link
februarie - link
ianuarie - link

 

 

Contracte de achiziţii publice atribuite

 Situaţia contractelor în derulare (la data de 14.06.2016) 

Nr.

crt.

Denumire contract/obiect

Modalitate atribuire

Tip contract

Valoarea contractata

(lei fără TVA)

Contractant

Nr. si data contractului

Data începere

 

 

Data

finalizare

Observaţii

(*)

1

Servicii de paza si transport valori monetare

Încredinţare directa

servicii

271.740,12

SC E Mol security SRL Mureş

20182/27.11.2015

01.12.2015

30.11.2016

 

2

Mentenanţă sisteme tehnice de securitate

Încredinţare directa

servicii

31.248

SC Interal Serv SRL Cluj

110/05.11.2015

05.11.2015

04.11.2016

 

3

Sisteme de alarmare si supraveghere video

Încredinţare directa

lucrări

51.587,30

SC Interal Serv SRL Cluj

2302/16.02.2016

16.02.2016

15.04.2016

 

4

Servicii de curăţenie campus universitar şi studenţesc

Licitaţie deschisa

servicii

224.994

SC Dezinfer Service SRL Dej

1292/28.01.2016

17.02.2016

16.02.2017

 

5

Furnizare energie electrică

Încredinţare directa

furnizare

0,44  (*)

SC Electrica Furnizare SA Bucureşti

8050797-1/19.04.2013

19.04.2013

nedeterminat

Tarif/kwh

6

Furnizare gaze naturale

Încredinţare directa

furnizare

0,14  (*)

SC EON Gaz România SA – Filiala Nord

3000730196/01.03.2008

01.03.2008

nedeterminat

Tarif/kwh

7

Furnizare gaze naturale

Încredinţare directa

furnizare

0,14  (*)

SC EON Gaz România SA – Filiala Nord

3002949027/01.05.2008

01.05.2008

nedeterminat

Tarif/kwh

8

Furnizare gaze naturale

Încredinţare directa

furnizare

0,14  (*)

SC EON Gaz România SA – Filiala Nord

3000730192/01.03.2008

01.03.2008

nedeterminat

Tarif/kwh

9

Furnizare gaze naturale

Încredinţare directa

furnizare

0,14  (*)

SC EON Gaz România SA – Filiala Nord

3000730200/01.03.2008

01.03.2008

nedeterminat

Tarif/kwh

10

Furnizare gaze naturale

Încredinţare directa

furnizare

0,14  (*)

SC EON Gaz România SA – Filiala Nord

3000730198/01.03.2008

01.03.2018

nedeterminat

Tarif/kwh

11

Furnizare gaze naturale

Încredinţare directa

furnizare

0,14  (*)

SC EON Gaz România SA – Filiala Nord

3002881911/01.03.2008

01.03.2008

nedeterminat

Tarif/kwh

12

Furnizare gaze naturale

Încredinţare directa

furnizare

0,14  (*)

SC EON Gaz România SA – Filiala Nord

3003023367/19.09.2008

19.09.2008

nedeterminat

Tarif/kwh

13

Furnizare gaze naturale

Încredinţare directa

furnizare

0,14  (*)

SC EON Gaz România SA – Filiala Nord

3000730202/01.03.2008

01.03.2008

nedeterminat

Tarif/kwh

14

Furnizare gaze naturale

Încredinţare directa

furnizare

0,14  (*)

SC EON Gaz România SA – Filiala Nord

3000739982/01.03.2008

01.03.2008

nedeterminat

Tarif/kwh

15

Furnizare apă potabilă şi canalizare

Încredinţare directa

furnizare

6,61  (*)

SC Compania de Apa Someş SA Cluj

49508/18.12.2013

18.12.2013

nedeterminat

Tarif/mc

16

Furnizare servicii internet şi televiziune prin cablu

Încredinţare directa

servicii

6.750  (*)

SC UPC România SRL Bucureşti

8840/21.12.2010

21.10.2010

nedeterminata

Tarif lunar

17

Servicii Mentenanţă instalaţii climatizare, instalaţii utilizare gaze instalaţii de ridicat

Cerere oferta

servicii

399.996

SC Sagrada SRL Cluj

15719/01.10.2015

01.10.2015

30.09.2016

 

18

Servicii gestionare şi asistenta reţele informaţii

Încredinţare directa

servicii

105.600

SC Tube Engine SRL Cluj

2229/15.02.2016

01.03.2016

21.02.2017

 

19

Servicii de reparare şi întreţinere a mijloacelor informatice

Încredinţare directa

servicii

52.800

SC Tiral Management SRL Cluj

2112/11.02.2016

01.03.2016

28.02.2017

 

20

Servicii de asistenţă tehnică veterinară

Încredinţare directa

servicii

22.800

PFA Oltean Mircea

Act  adiţional nr.2 la contract 20386/19.12.2013

01.01.2016

31.12.2016

 

21

Servicii de asistenţă tehnică veterinară

Încredinţare directa

servicii

22.800

PFA Menhart Francisc

Act  adiţional nr.2 la contract 20385/19.12.2013

01.01.2016

31.12.2016

 

22

Servicii operare computer tomograf

Încredinţare directa

servicii

24.000

PFA Muntean Cristian

18120/30.10.2015

01.11.2015

30.10.2016

 

23

Servicii de terapie veterinară

Încredinţare directa

servicii

18.000

SC Vetlorette 88 SRLD Motru

Act  adiţional nr.1 la contract 796/19.01.2015

19.01.2016

18.01.2017

 

24

Servicii securitate în munca şantier ICHAT

Încredinţare directa

servicii

29.500

SC Arisan SRL Cluj

154/3/05.01.2016

05.01.2016

27.06.2016

 

25

Servicii asistenta SSM şi situaţii de urgenţă

Încredinţare directa

servicii

33.000

SC IC Protect Consult SRL Cluj

5878/12.05.2015

12.05.2015

11.05.2016

 

26

Servicii de Mentenanţă şi asistenţă tehnică sistem informatic

Încredinţare directa

servicii

20.490

SC Prodinf Software SRL Piteşti

799/27.10.2015

01.01.2016

31.12.2016

 

27

Servicii de Mentenanţă şi asistenţă tehnică sistem informatic

Încredinţare directa

servicii

21.000

SC Prodinf Software SRL Piteşti

800/27.10.2015

01.01.2016

31.12.2016

 

28

Servicii de administrare cămin studenţesc nr.8

Încredinţare directa

servicii

55.446

SC Citadin Profesional Administration SRL Cluj

10063/14.07.2015 si act adiţional

01.08.2015

01.07.2016

 

29

Servicii de  Mentenanţă soft platforma educaţională ID

Încredinţare directa

servicii

40.500

SC Spot Comunication SRL Floreşti

5613/07.05.2015

07.05.2015

06.05.2017

 

30

Servicii de  Mentenanţă soft platforma educaţională Fac. MV

Încredinţare directa

servicii

40.500

SC Spot Comunication SRL Floreşti

12783/29.07.2015

01.09.2015

31.08.2017

 

31

Servicii colectare deşeuri menajere şi salubritate

Încredinţare directa

servicii

58,62 (*)

SC Rosal Grup SA Bucureşti

Act adiţional nr.1 la contract 3684A/23.12.2010

16.07.2015

15.07.2016

Tarif/mc

32

Servicii de  Mentenanţă ascensoare

Încredinţare directa

servicii

13.500

SC Tosca SRL Târgu Jiu

Act adiţional nr.1 la contract 16/22.01.2015

26.01.2016

25.01.2017

 

33

Servicii ecologizare spaţii verzi

Încredinţare directa

servicii

(*)

Fundaţia “Ajutaţi copiii” România , Cluj

Act adiţional nr.1 la contract 8/30.09.2014

01.10.2015

30.09.2016

Conf. tarife

34

Servicii întreţinere spatii verzi cu utilaje agricole

Încredinţare directa

servicii

45.480

SC Le Simba Rom SRL Cluj

1/15.05.2014

15.05.2014

14.05.2016

 

35

Servicii evaluare pentru acreditare program studii licenţă

Încredinţare directa

servicii

26.201

Agenţia Romana de Asigurare a Calităţii în Învăţământ Superior - ARACIS

10/05.01.2016

05.01.2016

04.07.2016

 

36

Realizare album de prezentare USAMV

Încredinţare directa

servicii

89.600

SC Editura ProArt 21 SRL Cluj

1649/31.01.2016

31.01.2016

31.05.2016

 

37

Servicii Mentenanţă soft contabilitate primara

Încredinţare directa

servicii

20.900

SC Octonet SRL Cluj

Act adiţional nr.4 la contract 107/2010

01.03.2016

31.12.2017

 

38

Servicii preluare-neutralizare deşeuri chimice periculoase

Încredinţare directa

servicii

35 (*)

SC Chemical Company SA Iaşi

6839/02.06.2015

02.06.2015

01.06.2016

Tarif/kg

39

Servicii consultanţă şi asistenţă tehnică în informatizarea gestiunii şcolarităţii

Încredinţare directa

servicii

18.152

Universitatea Politehnica Timişoara

9/25.01.2016

25.01.2016

31.12.2016

 

40

Servicii asistenţă tehnică sistem irigare spatii verzi

Încredinţare directa

servicii

600

SC Gaia Bio System SRL Cluj

21/06.04.2016

06.04.2016

01.12.2016

 

41

Servicii închiriere auto teren fără şofer

Încredinţare directa

servicii

350 (*)

 

6637/28.04.2016

28.04.2016

26.05.2016

Tarif/zi

42

Servicii Mentenanţă maşină numărat bani

Încredinţare directa

servicii

(*)

SC Ariola Prodcom SRL Cluj

1138/10.11.2015

10.11.2015

09.11.2016

Conf. tarife

43

Servicii  Mentenanţă  case marcat

Încredinţare directa

servicii

20 (*)

SC Meda Service SRL Cluj

126/01.04.2013

01.04.2013

nedeterminat

Tarif lunar

 

 

44

Servicii de consultanta in domeniul relaţiilor publice şi comunicare pe portal naţional

Încredinţare directa

servicii

6.300

SC Oameni si Companii SRL Iaşi

Act adiţional nr. 2 la contract nr.483/30.04.2013

01.05.2015

30.04.2016

 

45

Servicii de publicitate anunţuri

Încredinţare directa

servicii

1,59 (*)

SC Monitorul de Cluj SRL

86/18.02.2016

18.02.2016

17.02.2017

Tarif/cmp

46

Sistem computerizat de analiză material seminal

Licitaţie deschisa

furnizare

255.600

SC Elta 90 Medical Research SRL Bucureşti

3228/04.03.2016

04.03.2016

04.06.2016

 

47

Simulator: examen transrectal, diagnostic de gestaţie şi inseminare artificiala bovine; distocii pentru bovine

Licitaţie deschisa

furnizare

283.000

SC Maravet Sa Baia Mare

21454/22.12.2015

22.12.2015

22.05.2016

 

48

Standuri experimentale de cercetare şi testare pentru laborator

Licitaţie deschisa

furnizare

385.500

SC Tehno Volt SRL Bucureşti

149/13.01.2016

13.01.2016

13.05.2016

 

49

Servicii consultanţă şi asistenţă tehnică în domeniul achiziţiilor publice

Încredinţare directa

servicii

17.725,80

SC GPT Lora Services SRL Târgu Mureş

6077/18.04.2016

18.04.2016

30.06.2016

 

50

Lucrări renovare laborator entomologie

Încredinţare directa

lucrări

7.904,20

SC Construcţii SRL Cluj

6648/28.04.2016

28.04.2016

11.05.2016

 

51

Lucrări taluzare mal Pârâul Popii

Încredinţare directa

lucrări

101.258,49

SC Steve Impex SRL Cluj

5511/08.04.2016

15.04.2016

01.06.2016

 

52

Lucrări de stabilizare si terasare versant sudic

Încredinţare directa

lucrări

441.034

SC Viatechnik SRLD Cluj

2574/23.02.2016

23.02.2016

23.04.2016

 

53

Servicii asistenta SSM şi situaţii de urgenţă

Încredinţare directa

servicii

32.800

SC Potfalean Consulting SRL-D Popesti

7322/16.05.2016

16.05.2016

15.05.2017

 

 

Anunţuri de invitații de participare în 2016

Denumire: Servicii de mentenanţă sisteme de detecţie, semnalizare, alarmare, stingere şi desfumare în caz de incendiu la Biblioteca Centrală USAMV

Cod CPV: 50413200-5 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului de stingere a incendiilor

Data postare: 06.06.2016

Valoare estimata lei fără TVA: 1.700 lei/luna

Criteriul de atribuire: Preţul cel mai scăzut

Data şi ora limita de depunere: 13.06.2016 ora 10

Termen de prestare: de la data atribuirii pana la 30.09.2016

Depunerea ofertelor: la Registratura USAMV , program în zilele lucrătoare: 8-10 şi 12-14 şi în SEAP

Modul de prezentare a ofertei: Oferta se va depune in plic sigilat, cu denumirea achiziţiei si va conţine propunerea tehnică, propunerea  financiara scrisă, precum şi informaţii generale cu sediul si adresa firmei, nr. înregistrare Registrul Comerţului, cod fiscal, telefon/fax, e-mail, nume, prenume si funcţia reprezentanţilor legali, cont de Trezorerie pentru plata serviciilor.

1.Propunerea tehnica va cuprinde descrierea modului de efectuare a serviciilor ce urmează a fi achiziţionate in concordanta cu specificaţiile cuprinse in caietul de sarcini anexat prezentei invitaţii;

2. Propunerea financiară scrisă va exprima valoarea lunara a serviciilor prestate, se va exprima în lei si nu va conţine TVA. Preţul contractului rămâne neschimbat pe toata durata de derulare.

Ofertanţii au obligaţia să posteze în catalogul electronic din SEAP oferta financiară totală precizată în propunerea financiară scrisă. În acest sens, în oferta financiară scrisă, se vor preciza şi informaţii privind identificarea serviciilor postate  în SEAP. Atribuirea se va face “on-line”.

OFERTELE CARE NU INDEPLINESC CERINTELE MENTIONATE VOR FI RESPINSE.

Clarificări: Se pot solicita la tel.0264 596 384 interior 239 sau achizitii@usamvcluj.ro până cel târziu la data de 12.06.2016

Ofertanţi:

Ofertant câştigător:

Preţ oferta câştigătoare lei fără TVA:

Fişiere ataşate:

-          Caietul de sarcini


Denumire: Servicii IT administrare infrastructura reţea şi sisteme hardware/software

Cod CPV: 72315000-6 - Servicii de gestionare şi de asistenţă privind reţelele de informaţii

Data postare: 06.06.2016

Valoare estimata lei fără TVA: 83.300

Criteriul de atribuire: Preţul cel mai scăzut

Data şi ora limita de depunere: 08.06.2016 ora 10

Termen de prestare: 12 luni de la data atribuirii

Depunerea ofertelor: la Registratura USAMV , program în zilele lucrătoare: 8-10 şi 12-14 şi în SEAP

Modul de prezentare a ofertei: Oferta se va depune în plic sigilat, cu denumirea achiziţiei şi va conţine propunerea tehnică, propunerea financiară scrisă, precum şi informaţii generale cu sediul şi adresa firmei, nr. înregistrare Registrul Comerţului, cod fiscal, telefon/fax, e-mail, nume, prenume şi funcţia reprezentanţilor legali, cont de Trezorerie pentru plata serviciilor.

1.Propunerea tehnică va cuprinde descrierea modului de efectuare a serviciilor ce urmează a fi achiziţionate în concordanta cu specificaţiile cuprinse în caietul de sarcini anexat prezentei invitaţii;

2. Propunerea financiară scrisă va exprima valoarea totală a serviciilor prestate pe o perioadă de 12 luni, se va exprima în lei şi nu va conţine TVA. Preţul contractului rămâne neschimbat pe toata durata de derulare.

Ofertanţii au obligaţia să posteze în catalogul electronic din SEAP oferta financiară totală precizată în propunerea financiară scrisă. În acest sens, în oferta financiară scrisă, se vor preciza şi informaţii privind identificarea serviciilor postate în SEAP. Atribuirea se va face “on-line”.

OFERTELE CARE NU INDEPLINESC CERINTELE MENTIONATE VOR FI RESPINSE.

Clarificări: Se pot solicita la tel.0264 596 384 interior 239 sau achizitii@usamvcluj.ro până cel târziu la data de 08.06.2016

Ofertanţi:

Ofertant câştigător:

Preţ oferta câştigătoare lei fără TVA:

Fişiere ataşate:

-          Caiet de sarcini


Denumire: Bara de cosit EUROPA LASER  135 cm pentru motocoasă BCS 740

Cod CPV: 16310000-1 - Cositoare

Cantitate: 1 bucata

Pret estimat fara TVA: 2.075 lei

Criteriul de atribuire: Preţul cel mai scăzut

Data şi ora limită de depunere: 09.06.2016

Termen de livrare: cel mult 10 zile de la data atribuirii

Depunerea ofertelor: Ofertele se depun în catalogul electronic SEAP la adresa www.e-licitatie.ro

Modul de prezentare a ofertei: Oferta se va depune în catalogul electronic SEAP la adresa www.e-licitatie.ro şi la data de 10.06.2016 se va iniţializa procedura de achiziţie directa on-line. În acest sens ofertanţii interesaţi vor transmite la adresa de contact achizitii@usamvcluj.ro informaţii privind identificarea produsului în SEAP până cel mai târziu la data limita de depunere.

Clarificări: Se pot solicita la tel.0264 596 384 interior 239 pana cel târziu la data de 09.06.2016

Ofertanţi:

Ofertant câştigător:

Preţ oferta câştigătoare lei fără TVA:

Fişiere ataşate: -


Denumire: Aeroterma cilindrica (tun) Stern Austria HC300A

Cod CPV: 39715240-1- Aparate electrice de încălzire ambientală

Cantitate: 2 bucăţi

Preţ unitar estimat fără TVA: 375 lei

Criteriul de atribuire: Preţul cel mai scăzut

Data şi ora limită de depunere: 09.06.2016

Termen de livrare: cel mult 10 zile de la data atribuirii

Depunerea ofertelor: Ofertele se depun în catalogul electronic SEAP la adresa www.e-licitatie.ro

Modul de prezentare a ofertei: Oferta se va depune în catalogul electronic SEAP la adresa www.e-licitatie.ro şi la data de 10.06.2016 se va iniţializa procedura de achiziţie directa on-line. În acest sens ofertanţii interesaţi vor transmite la adresa de contact achizitii@usamvcluj.ro informaţii privind identificarea produsului în SEAP până cel mai târziu la data limită de depunere.

Clarificări: Se pot solicita la tel.0264 596 384 interior 239 până cel târziu la data de 09.06.2016

Ofertanţi:

Ofertant câştigător:

Preţ oferta câştigătoare lei fără TVA:

Fişiere ataşate: -


Denumire: Lampa videoproiector BENQ MP 610

Cantitate: 2 bucăţi

Preţ unitar estimat fără TVA: 1.500 lei

Criteriul de atribuire: Preţul cel mai scăzut

Data şi ora limita de depunere: 08.06.2016

Termen de livrare: 10 zile de la data atribuirii

Depunerea ofertelor: Ofertele se depun în catalogul electronic SEAP la adresa www.e-licitatie.ro

Modul de prezentare a ofertei: Oferta se va depune în catalogul electronic SEAP la adresa www.e-licitatie.ro şi la data de 09.06.2016 se va iniţializa procedura de achiziţie directa on-line. În acest sens ofertanţii interesaţi vor transmite la adresa de contact achizitii@usamvcluj.ro informaţii privind identificarea produsului în SEAP până cel mai târziu la data limită de depunere.

Clarificări: Se pot solicita la tel.0264 596 384 interior 239 până cel târziu la data de 08.06.2016

Ofertanţi:

Ofertant câştigător:

Preţ oferta câştigătoare lei fără TVA:

Fişiere ataşate: -


Denumire: Jaluzele orizontale aluminiu pentru camera arhivă, culoare argintiu, cu montaj

Cod CPV: 39515400-9 - Jaluzele

Cantitate: 17 bucăţi (38,80 mp)

Preţ unitar estimat fără TVA: 2.600 lei

Criteriul de atribuire: Preţul cel mai scăzut

Data şi ora limită de depunere: 09.06.2016

Termen de livrare: cel mult 15 zile de la data atribuirii

Depunerea ofertelor: Ofertele se depun în catalogul electronic SEAP la adresa www.e-licitatie.ro

Modul de prezentare a ofertei: Oferta se va depune în catalogul electronic SEAP la adresa www.e-licitatie.ro şi la data de 10.06.2016 se va iniţializa procedura de achiziţie directă on-line. În acest sens ofertanţii interesaţi vor transmite la adresa de contact achizitii@usamvcluj.ro informaţii privind identificarea produsului  în SEAP până cel mai târziu la data limită de depunere.

Clarificări: Se pot solicita la tel.0264 596 384 interior 239 până cel târziu la data de 09.06.2016

Ofertanţi:

Ofertant câştigător:

Preţ ofertă câştigătoare lei fără TVA:

Fişiere ataşate: -


Denumire: Lampa videoproiector BENQ MP 610

Cantitate: 2 bucăţi

Preţ unitar estimat fără TVA: 1.500 lei

Criteriul de atribuire: Preţul cel mai scăzut

Data şi ora limita de depunere: 02.06.2016

Termen de livrare: 10 zile de la data atribuirii

Depunerea ofertelor: Ofertele se depun în catalogul electronic SEAP la adresa www.e-licitatie.ro

Modul de prezentare a ofertei: Oferta se va depune în catalogul electronic SEAP la adresa www.e-licitatie.ro şi la data de 03.06.2016 se va iniţializa procedura de achiziţie directa on-line. In acest sens ofertanţii interesaţi vor transmite la adresa de contact achizitii@usamvcluj.ro informaţii privind identificarea produsului în SEAP pana cel mai târziu la data limita de depunere.

Clarificări: Se pot solicita la tel.0264 596 384 interior 239 până cel târziu la data de 02.06.2016

Ofertanţi: -

Ofertant câştigător: -

Preţ oferta câştigătoare lei fără TVA: -

Fişiere ataşate: -


Denumire: Servicii IT administrare infrastructura reţea şi sisteme hardware/software

Cod CPV: 72315000-6 - Servicii de gestionare şi de asistenţă privind reţelele de informaţii

Data postare: 27.05.2016

Valoare estimata lei fără TVA: 83.300

Criteriul de atribuire: Preţul cel mai scăzut

Data si ora limita de depunere: 03.06.2016 ora 10

Termen de prestare: 12 luni de la data atribuirii

Depunerea ofertelor: la Registratura USAMV , program în zilele lucrătoare: 8-10 şi 12-14 şi în SEAP

Modul de prezentare a ofertei: Oferta se va depune în plic sigilat, cu denumirea achiziţiei şi va conţine propunerea tehnică, propunerea  financiară scrisă, precum şi informaţii generale cu sediul şi adresa firmei, nr. înregistrare Registrul Comerţului, cod fiscal, telefon/fax, e-mail, nume, prenume şi funcţia reprezentanţilor legali, cont de Trezorerie pentru plata serviciilor.

1.Propunerea tehnică va cuprinde descrierea modului de efectuare a serviciilor ce urmează a fi achiziţionate în concordanta cu specificaţiile cuprinse în caietul de sarcini anexat prezentei invitaţii;

2. Propunerea financiară scrisă va exprima valoarea totală a serviciilor prestate pe o perioada de 12 luni, se va exprima în lei şi nu va conţine TVA. Preţul contractului rămâne neschimbat pe toata durata de derulare.

Ofertanţii au obligaţia să posteze în catalogul electronic din SEAP oferta financiară totală precizată în propunerea financiară scrisă. În acest sens, în oferta financiară scrisă, se vor preciza şi informaţii privind identificarea serviciilor postate  în SEAP. Atribuirea se va face “online”.

OFERTELE CARE NU INDEPLINESC CERINTELE MENTIONATE VOR FI RESPINSE.

Clarificări: Se pot solicita la tel.0264 596 384 interior 239 sau achizitii@usamvcluj.ro pana cel târziu la data de 02.06.2016

Ofertanţi:

Ofertant câştigător:

Preţ oferta câştigătoare lei fără TVA:

Fişiere ataşate:

caietul de sarcini


Denumire: Lucrări de confecţionat şi montat tâmplărie exterioară Pavilion VIII

Data postare: 27.05.2016

Valoare estimata lei fără TVA: 42.000

Criteriul de atribuire: Preţul cel mai scăzut

Data şi ora limita de depunere: 03.06.2016 ora 10

Termen de execuţie: 30 zile de la data atribuirii

Depunerea ofertelor: la Registratura USAMV , program in zilele lucrătoare: 8-10 şi 12-14 şi în SEAP

Modul de prezentare a ofertei: Oferta se va depune in plic sigilat, cu denumirea achiziţiei şi va conţine propunerea tehnică, propunerea  financiară scrisă, precum şi informaţii generale cu sediul şi adresa firmei, nr. înregistrare Registrul Comerţului, cod fiscal, telefon/fax, e-mail, nume, prenume şi funcţia reprezentanţilor legali, cont de Trezorerie pentru plata lucrării.

1.Propunerea tehnică care va cuprinde descrierea produselor şi lucrărilor ce urmează a fi achiziţionate în concordanta cu specificaţiile cuprinse în caietul de sarcini anexat prezentei invitaţii;

2. Propunerea financiară scrisă va exprima valoarea totală a lucrării, se va exprima în lei şi nu va conţine TVA. Preţul contractului rămâne neschimbat.

Ofertanţii au obligaţia sa posteze în catalogul electronic din SEAP oferta financiară totală precizată în propunerea financiară scrisă. În acest sens, în oferta financiară scrisă, se vor preciza şi informaţii privind identificarea lucrării în SEAP. Atribuirea se va face “online”.

Ofertele care nu îndeplinesc cerinţele menţionate vor fi respinse.

Clarificări: Se pot solicita la tel.0264 596 384 interior 239 sau achizitii@usamvcluj.ro până cel târziu la data de 02.06.2016

Ofertanţi: 

Ofertant câştigător:

Preţ oferta câştigătoare lei fără TVA:

Fişiere ataşate: 

caietul de sarcini


Denumire: Servicii de curăţare a jgheaburilor orizontale la clădiri, îndepărtarea şi colectarea deşeurilor rezultate

Data postare: 26.05.2016

Valoare estimata lei fără TVA: 5.950

Criteriul de atribuire: Preţul cel mai scăzut

Data şi ora limită de depunere: 02.06.2016 ora 10

Termen de prestare: 5 zile lucrătoare de la data atribuirii

Depunerea ofertelor: la Registratura USAMV , program în zilele lucrătoare: 8-10 şi 12-14

Modul de prezentare a ofertei: Oferta se va depune în plic sigilat, cu denumirea achiziţiei şi va conţine propunerea tehnico-financiară, precum şi informaţii generale cu sediul şi adresa firmei, nr. înregistrare Registrul Comerţului, cod fiscal, telefon/fax, e-mail, nume, prenume şi funcţia reprezentanţilor legali, cont de Trezorerie pentru plata servicii.

Propunerea tehnico-financiară se va face pe toată cantitatea, se va exprima în lei şi nu va conţine TVA.

Clarificări: Se pot solicita la tel.0264 596 384 interior 239 sau achizitii@usamvcluj.ro până cel târziu la data de 01.06.2016

Ofertanţi: SC Alvend Construct SRL Zarnesti Brasov

Ofertant câştigător: SC Alvend Construct SRL Zarnesti Brasov

Preţ oferta câştigătoare lei fără TVA: 5.800

Fişiere ataşate:

caietul de sarcini


Denumire: Centrifuga cu racire Universal  320R si accesorii

Data postare: 19.05.2016

Valoare estimata lei fără TVA: 23.850

Criteriul de atribuire: Preţul cel mai scăzut

Data și ora limita de depunere: 26.05.2016 ora 10

Termen de livrare: 30 zile de la data atribuirii

Depunerea ofertelor: la Registratura USAMV , program în zilele lucrătoare: 8-10 si 12-14 și în SEAP

Modul de prezentare a ofertei: Oferta se va depune în plic sigilat, cu denumirea achiziţiei și va conţine propunerea tehnică, propunerea  financiară scrisă, precum și informaţii generale cu sediul și adresa firmei; telefon/fax; e-mail, nume, prenume și funcţia reprezentanţilor legali, cont de Trezorerie pentru plata servicii.

1.Propunerea tehnică care va cuprinde descrierea produselor ce urmează a fi achiziţionate în concordanta cu specificaţiile cuprinse în caietul de sarcini anexat prezentei invitaţii;

2. Propunerea financiară scrisă va exprima valoarea totală a componentelor și se va întocmi defalcat pe fiecare poziţie in parte, se va exprima in lei si nu va conţine TVA.

Ofertanţii au obligaţia sa posteze in catalogul electronic din SEAP oferta financiara totala precizata in propunerea financiara scrisa . In acest sens , in oferta financiara scrisa, se vor preciza și informaţii privind identificarea produsului  în SEAP. Atribuirea se va face “online” conform HG 1660/2006. Ofertele care nu îndeplinesc cerinţele menţionate vor fi respinse.

Clarificări: Se pot solicita la tel.0264 596 384 interior 239 până cel târziu la data de 25.05.2016

Ofertanţi: SC Deltamed SRL Gilau Cluj, SC Nitech SRL Bucuresti

Ofertant câştigător: SC Nitech SRL Bucuresti

Preţ oferta câştigătoare lei fără TVA: 23.369

Fişiere ataşate:
- caietul de sarcini


Denumire: Servicii de curăţenie la terminarea lucrărilor de construcţii

Data postare: 18.05.2016

Valoare estimata lei fără TVA: 15.000

Criteriul de atribuire: Preţul cel mai scăzut

Data și ora limita de depunere: 23.05.2016 ora 10

Termen de prestare: de la data atribuirii pana la 26.06.2016

Depunerea ofertelor: la Registratura USAMV , program în zilele lucrătoare: 8-10 și 12-14

Modul de prezentare a ofertei: Oferta se va depune în plic sigilat, cu denumirea achiziţiei și va conţine propunerea tehnică, propunerea financiară, precum și informaţii generale cu sediul și adresa firmei; telefon/fax; e-mail, nume, prenume și funcţia reprezentanţilor legali, cont de Trezorerie pentru plata servicii.

1.Oferta tehnică care va cuprinde descrierea serviciilor ce urmează a fi achiziţionate în concordanta cu specificaţiile cuprinse in caietul de sarcini anexat prezentei invitaţii;

2. Oferta financiara se va face pe toata cantitatea, se va exprima in lei si nu va conţine TVA.

Clarificări: Se pot solicita la tel.0264 596 384 interior 239 până cel târziu la data de 20.05.2016

Ofertanţi: SC Luna MSA SRL Bedeciu Cluj

Ofertant câştigător: SC Luna MSA SRL Bedeciu Cluj

Preţ oferta câştigătoare lei fără TVA: 14.800

Fişiere ataşate:

- caietul de sarcini


Servicii de consultanță și asistență tehnică în domeniul SSM și SU (PSI-SU)

Punct de contact: Biroul Achiziții Publice
Tel. 0264/596384 int.239
Fax. 0264/593792
usamvclujnapoca@yahoo.com

Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară organizează achiziție directă pentru servicii de consultanță și asistență tehnică în domeniul securității și sănătății în muncă și situațiilor de urgență.

Depunerea ofertelor se va face la Registratura USAMV, program în zilele lucratoare: 8-10 și 12-14.

Data și ora limită de depunere a ofertelor: 10.05.2016, ora 10.
Data și ora deschiderii ofertelor:10.05.2016, ora 11.
Modul de prezentare a ofertei:
Oferta se va depune în plic sigilat, cu denumirea achizitiei și mentiunea "A nu se deschide înainte de data de 10.05.2016, ora 11 . Oferta va conține propunerea tehnică, propunerea financiară, certificate de atestarea (în copie) precum și informații generale cu privire la adresa și datele de contact ale ofertantului.

Obiectul contractului

Servicii de consultanță și asistență tehnică în domeniul securității și sănătății în muncă și situațiilor de urgență pe o perioadă de 12 luni conform caietului de sarcini

Valoare estimată lei fără TVA

Moneda

Tipul achiziţiei

Data estimată pentru începerea contractului

Data estimată pentru finalizarea contractului

41.000

RON

directa

11.05.2016

14.05.2016

1.Oferta tehnică care va cuprinde:
a)Descrierea serviciilor ce urmează a fi achizitionate în concordanță cu specificțtiile cuprinse în caietul de sarcini;
b) Informatii generale cu sediul și adresa firmei; telefon/fax; e-mail, nume, prenume și funcția reprezentanților legali, cont de Trezorerie pentru plata servicii.
c) Certificate de atestare a capacității de prestare a serviciilor conform cerintelor din caietul de sarcini

2.Oferta financiara va cuprinde valoarea totală a ofertei întocmite pe o perioada de 12 luni
Evaluarea se va face pentru valoarea totală a achizitiei.
Informatii suplimentare se pot obtine de la punctul de contact

Criteriu de atribuire: Prețul cel mai scăzut

Ofertanți: SC BT&T Consult SRL Turda, SC IC Protect SRL Cluj Napoca, SC Potfalean Consulting SRL-D Popesti Cluj, SC Protconsult SRL Cluj Napoca

Ofertant câștigător: SC Potfalean Consulting SRL-D Popesti Cluj

Preț ofertă câștigatoare lei fără TVA: 32.800


Lucrări de nivelare şi taluzare platformă livadă şi vie - licitația se amană până la noi prevederi

Punct de contact: Biroul Achiziţii Publice
Tel. 0264/596384 int.239
Fax. 0264/593792
usamvclujnapoca@yahoo.com

Universitatea de Ştiinţe Agricole şi Medicină Veterinară organizează achiziţie directă pentru achiziţia de lucrări de taluzare platformă livadă şi vie

Depunerea ofertelor se va face la Registratura USAMV , program în zilele lucrătoare: 8-10 şi 12-14.

Data şi ora limită de depunere a ofertelor: 15.04.2016, ora 10.
Data şi ora deschiderii ofertelor:15.04.2016, ora 11.
Modul de prezentare a ofertei:
Oferta se va depune în plic sigilat, cu denumirea achiziţiei şi menţiunea "A nu se deschide înainte de data de 15.04.2016, ora 11. în care se va regăsi oferta tehnică şi financiară, adresa şi datele de contact ale ofertantului, numele şi adresa beneficiarului.

Obiectul contractului

Lucrări nivelare şi taluzare platformă livadă şi vie

Valoare estimată lei fără TVA

Moneda

Tipul achiziţiei

Data estimată pentru începerea lucrarii

Data estimată pentru finalizarea lucrarii

443.000

RON

directa

15.04.2016

15.05.2016

1.Oferta tehnică va cuprinde:
a). descrierea lucrărilor ce urmează a fi achiziţionate în concordanţă cu specificaţiile tehnice conform caietului de sarcini
b). Informaţii generale cu sediul şi adresa firmei; telefon/fax; e-mail;

c). Nume, prenume şi funcţia reprezentanţilor legali
d). Cont de Trezorerie pentru plata lucrării.

2.Oferta financiară va cuprinde valoarea totală a ofertei.
Evaluarea se va face pentru valoarea totală a achiziţiei.

Garanţia de bună execuţie se constituie sub forma de scrisoare de garanţie bancară/poliţă de asigurare, virament bancar sau reţinere din valoarea facturii,  in cuantum de 2,5% din valoarea fără TVA a ofertei financiare.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la punctul de contact

Criteriu de atribuire: Preţul cel mai scăzut


Lucrări de renovare -  laborator Entomologie

Punct de contact: Biroul Achizitii Publice
Tel. 0264/596384 int.239
Fax. 0264/593792
usamvclujnapoca@yahoo.com

Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară organizează achiziție directă pentru lucrări renovare laborator.

Depunerea ofertelor se va face la Registratura USAMV , program în zilele lucratoare: 8-10 și 12-14.

Data și ora limită de depunere a ofertelor: 11.04.2016, ora 10.
Data și ora deschiderii ofertelor:11.04.2016, ora 11.
Modul de prezentare a ofertei:
Oferta se va depune în plic sigilat, cu denumirea achizitiei și mentiunea "A nu se deschide înainte de data de 11.04.2016, ora 11. În care se va regăsi oferta tehnică și financiară, adresa și datele de contact ale ofertantului, numele și adresa beneficiarului.

Obiectul contractului

Lucrări de renovare laborator conform caietului de sarcini

Valoare estimată lei fără TVA

Moneda

Tipul achiziţiei

Data estimată pentru începerea lucrarii

Data estimată pentru finalizarea lucrarii

8.300

RON

directa

15.04.2016

25.04.2016

1.Oferta tehnică care va cuprinde:
a). descrierea lucrărilor ce urmează a fi achizitionate în concordanță cu specificatiile tehnice cuprinse în caietul de sarcini;
b). Informații generale cu sediul și adresa firmei; telefon/fax; e-mail;
c). Nume, prenume și funcția reprezentanților legali
d). Cont de Trezorerie pentru plata lucrării.

2.Oferta financiară va cuprinde valoarea totală a ofertei.
Evaluarea se va face pentru valoarea totala a achiziției.
Informații suplimentare se pot obține de la punctul de contact

Criteriu de atribuire: Prețul cel mai scăzut

Ofertanți:SC Constructii SRL Cluj Napoca
Ofertant câștigător: SC Constructii SRL Cluj Napoca
Preţ oferta câştigătoare lei fără TVA: 7.904,20

Închiriere autoturism teren

Punct de contact: Biroul Achiziții Publice
Tel. 0264/596384 int.239
Fax. 0264/593792
usamvclujnapoca@yahoo.com

Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară organizează achiziție directă pentru servicii de închiriere autoturism de teren fără șofer .

Depunerea ofertelor se va face la Registratura USAMV, program in zilele lucratoare: 8-10 și 12-14.

Data și ora limită de depunere a ofertelor: 08.04.2016, ora 10.
Data și ora deschiderii ofertelor:08.04.2016, ora 11.
Modul de prezentare a ofertei:
Oferta se va depune în plic sigilat, cu denumirea achizitiei și mentiunea "A nu se deschide înainte de data de 08.04.2016, ora 11. în care se va regăsi oferta tehnică și financiară, adresa și datele de contact ale ofertantului, numele și adresa beneficiarului.

Obiectul contractului

Inchiriere autoturism teren fara sofer pentru o perioada de 15 zile pentru drumuri grele, forestiere și zone fara drumuri conform caietului de sarcini

Valoare estimată lei fără TVA

Moneda

Tipul achiziţiei

Data estimată pentru începerea achiziţiei

Data estimată pentru finalizarea achiziţiei

5.250  (350lei/zi)

RON

directa

08.04.2016

15.04.2016

1.Oferta tehnică va cuprinde:
a). descrierea serviciilor ce urmeaza a fi achizitionate în concordanță cu specificatiile cuprinse în caietul de sarcini;
b). Informații generale cu sediul și adresa firmei; telefon/fax; e-mail;
c). Nume, prenume și functia reprezentantilor legali
d). Cont de Trezorerie pentru plata servicii.

2.Oferta financiară va cuprinde valoarea totală a ofertei.
Evaluarea se va face pentru valoarea totală a achiziției.
Informații suplimentare se pot obține punctual de contact

Criteriu de atribuire: Prețul cel mai scăzut

Ofertanți: S.C. Bioflora Apuseni S.R.L. Floresti, Cluj

Ofertant câștigator: S.C. Bioflora Apuseni S.R.L. Floresti, Cluj

Preț ofertă câștigatoare lei fără TVA/zi: 350